| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Odabrao knjižničar učenik
Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige i Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica u našoj školskoj knjižnici provodit ćemo aktivnost Odabrao knjižničar učenik. Svi zainteresirani učenici se za više informacija mogu obratiti knjižničarki Vlatki.

Nacionalni kviz za poticanje čitanja 2025.
Nacionalni kviz za poticanje čitanja organiziraju Knjižnice Grada Zagreba u sklopu obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige. Tema ovogodišnjeg kviza je Knjižničari superjunaci. Učenici zainteresirani za sudjelovanje u kvizu mogu se javiti u školsku knjižnicu.

Noć knjige 2025.
Učenici 8. a. 8. b i 8. D razreda su 23. travnja, povodom obilježavanja manifestacije Noć knjige s temom O životinjama i ljudima, sudjelovali u nagradnom kvizu pod nazivom Lektirne životinje. Najuspješniji su bili učenici 8. a razreda, a svoju uspješnost i znanje možete provjeriti u priloženoj prezentaciji.

Međunarodni dan dječje knjige 2025.

Međunarodni dan dječje knjige je najljepše proslaviti čitanjem poučne priče za djecu. Takvu je priču za učenike u produženom boravku odabrala knjižničarka Vlatka Habulin, a riječ je o priči Ježić usred velegrada autorice Mire Šincek, iz zbirke priča Pričuljci.


Orašar u 2. razredu
Učenike 2. razreda je u blagdansko raspoloženje uvela priča Orašar, Ernesta Theodora Amadeusa Hoffmanna. Riječ je o najpoznatijoj božićnoj bajci o djevojčici Klari koja na Badnju večer dobiva na dar drvenog vojnika orašara, a poznata je po istoimenom kazališnom baletu P. I. Čajkovskog.
Učenici su sa zanimanjem slušali priču i zamišljali djevojčicu Klaru, Šećernu Vilu, Orašara, Kralja Miševa, Gospođu Medenjak i ostale čarobne likove iz bajke te su neke od njih ilustrirali.


Festival prava djece 2024.

Festival prava djece je ove godine proslavio svoj 16. rođendan i ponovno skrenuo pozornost na prava djece koristeći alate filmske umjetnosti.
Učenici 7. b razreda su se 19. studenoga pridružili obilježavanju godišnjice donošenja Konvencije o pravima djeteta sudjelujući u radionici pod nazivom „Nije sve tako crno, a nije ni bijelo!“ kojoj je cilj uočavanje razloga odabira pojedinca u skupine i isključivanje iz skupina, uvažavanje različitosti te prihvaćanje drugih bez obzira na različitost.
Nakon uvodne grupne igre „Pljesak, molim!“ učenici su pogledali film Crno – bijeli svijet (uradak Foto kino video kluba Zaprešić) te iznosili svoj doživljaj filma. Potom su u parovima izrađivali Vennove dijagrame s pomoću kojih su otkrili međusobne razlike i sličnosti postavljajući si uzajamno pitanja o hobijima, najdražoj hrani, obitelji i slično. Nakon prezentacije i rasprave učenici su zajednički naveli nekoliko pravila ponašanja kojih se potrebno držati kako bi prihvaćali različitosti.


Priče o našim osjećajima
Učenici 3. razreda su ove školske godine uključeni u projekt Priče o našim osjećajima. Kroz projekt će učenici razvijati sliku o sebi, samopoštovanje i samopouzdanje, prepoznavati, prihvaćati i upravljati svojim emocijama i ponašanjem, razvijati empatiju te uvažavanje i prihvaćanje različitosti; socijalne i komunikacijske vještine, suradnju i timski rad te odgovorno ponašanje prema sebi i drugima u zajednici.
Na uvodnom satu učenicima je knjižničarka Vlatka Habulin pročitala slikovnicu Hotel za osjećaje autorice Lidije Branković. Uslijedio je razgovor o pročitanom tekstu i imenovanje različitih vrsta osjećaja. Učenici su zaključili kako je važno prepoznati osjećaje koje doživljavaju i načine na koji oni utječu na njihovo ponašanje.
Učenici su nakon toga dobili zadatak odabrati jedan osjećaj i nacrtati ga kao osobu.


Mjesec hrvatske knjige 2024.
Mjesec hrvatske knjige je ove godine posvećen pričama i pripovijedanju, a učenici razredne nastave obilježili su ga sudjelovanjem u programu Priča - putovanje kroz maštu u suradnji s knjižničarkom Vlatkom. Knjižničarka je učenicima pročitala priču Bila jednom...., nakon koje su razgovarali o omiljenim bajkama i pričama te mjestima i atmosferi u kojoj vole čitati i slušati priče a nakon toga su se okušali u stvaranju priča uz pomoć pripovjedačkih karata Pričosvijet i na temelju zadanih pojmova.
Učenici su izmaštali i zapisali zanimljive priče i na taj način osvijestili važnost pripovijedanja.

Nacionalni kviz za poticanje čitanja 2024.
Nacionalni kviz za poticanje čitanja je natjecanje organizirano u sklopu manifestacije Mjesec hrvatske knjige (15. 10. - 15. 11.) s ciljem da se dodatno potakne čitanje kod mladih čitatelja viših razreda osnovne škole.
Nacionalni kviz za poticanje čitanja ove godine nosi naziv Velike male priče. Trebalo je pročitati slikovnice:

Pobjednik školske razine kviza je Marko Milažar, učenik 5. razreda.
:: opširnije ::Dani medijske pismenosti 2024.

U sklopu 7. Dana medijske pismenosti knjižničarka Vlatka Habulin je održala radionicu pod nazivom Zaustavimo govor mržnje, na Satu razrednog odjela u 6. b razredu.
Učenici su samostalno rješavali anketni upitnik o govoru mržnje na internetu, te su upoznati s više definicija pojma "govor mržnje". Potom su u skupinama analizirali različite situacije govora mržnje na internetu te osmišljavali pozitivne poruke/objave upućene sudionicima u tim situacijama. Time su učenici imali priliku osvijestiti mnoge opasnosti govora mržnje te su upoznati s načinima pravilnog reagiranja na govor mržnje i pružanje podrške ugroženima.




Ivana Brlić - Mažuranić - 150. godišnjica rođenja
Dan sigurnijeg interneta

Dan sigurnijeg interneta je ove godine obilježen u utorak, 6. veljače. Moto ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta bio je „Gejmaj sigurno“. Tim je povodom u 4. razredu matične škole održana radionica Suradnjom do uspjeha kojoj je cilj kod učenika razviti svijest o rizičnim ponašanjima u video igrama te ih potaknuti na odgovorno ponašanje tijekom igranja. Tijekom radionice učenici su vježbali suradnju i komunikaciju u natjecateljskom okruženju. Učenici su naučili i/ili ponovili koje informacije nije poželjno dijeliti u video igrama te su osvijestili posljedice neprimjerenog ponašanja u videoigrama.

Dnevni tisak | ![]() |
Školstvo | ![]() |
| • Portal za škole |
| • Zavod za školstvo RH |
| • Ministarstvo znanost... |
| • Učitelji |
| • Odlikaši.hr |
| • Pitajte knjižničare |
![]() |
| • Youtube |
| • Blog |
| • Zaštitimo naš planet |
| • Khan Wars |
| • Imperia Online |